Кезекшілік өрт сөндіру қызметі

kn2 «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Төтенше жағдайлар комитеті Шығыс Қазақстан облысы Төтенше жағдайлар департаментінің Өрт сөндіру және авариялық - құтқару жұмыстары қызметі (Өскемен қаласы)» мемлекеттік мекемесінің өрт сөндіру кезекші қызметі туралы ереже  

kn2 1. Жалпы ережелер

1. Өрт сөндіру кезекші қызметі  (бұдан әрі - ӨСКҚ) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) Төтенше жағдайлар комитетінің (бұдан әрі - Комитет) Шығыс Қазақстан облысы Төтенше жағдайлар департаментінің Өрт сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстары қызметі (Өскемен қаласы)» мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі -Қызмет) құрылымдық бөлімшесі болып табылады.
2. ӨСКҚ өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасы Президентінің заңдарын және Үкіметінің актілерін, өзге де нормативтікқұқықтық актілерді, Комитеттің, Департаменттің, Қызметтің бұйрықтарын және нұсқауларын, сонымен қатар осы Ережені басшылыққа алады.
3. ӨСКҚ құрылымы, штат саны Қызметтің штат кестесімен белгіленеді.

kn2 2. ӨСКҚ негізгі міндеттері, функциялары мен құқықтары

4. Мақсаты: Облыс гарнизонындағы шұғыл жағдайға үнемі бақылау жасау, жағдайдың өзгеруіне қалыптасқан тәртіпте уақтылы жауап беру және күшпен құралдарды шұғыл түрде басқару.
Функциялары:
1) Қызметтің бөлімшелері өрттерді сөндіру, авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу,  авариялар мен табиғи апаттардың салдарын жою кезінде тәжірибелі басшылық ету;
2) Қызметтің бөлімшелері арасында және басқа қызметтермен,  әскери бөлімдерімен өрттерді сөндіру кезінде өзара әрекеттесуді жүзеге асыру;
5. Мақсаты: Жауынгерлік дайындықты жоғарылатуына, өрттерді табысты сөндіруге бағытталған шұғыл-тактикалық және инженерлі-тактикалық іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру. Қызметті ұйымдастыру, өрттерді сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстары саласында жетілдіру ұсыныстардың үздік тәжірибесін жинақтап енгізу. 
Функциялары:
1) Өскемен қаласы гарнизонында өрт сөндіруді ұйымдастыруды белгілейтін шұғыл құжаттарды, шұғыл-тактикалық жағынан ерекше маңызды және күрделі нысандарда өрт сөндірудің шұғыл жоспарларын әзірлеу және түзетулер енгізу, өрт сөндіру бөлімдерінде шұғыл жоспарлардың әзірлеу сапасын бақылау.
2)  Өртке қарсы сумен қамту көздерінің ұсталуына, облыстық орталық бойынша су көздері мен құрылыстарға жолдардың, кіреберістердің жай-күйіне бақылау жасау және есепке алу, өртке қарсы сумен қамтуды жақсарту бойынша іс-шаралар әзірлеу, су көздерінің планшеттері мен анықтамалықтарын жасау және түзетулер енгізіп отыру.
3)   Өрт сөндіру бөлімшесімен бірлесіп өрт сөндіру автомобильдерінің өрт-техникалық қару-жарақпен, көбік түзгішпен және сулағыштармен жасақталуына, жауынгерлік есепте тұрған және өрт сөндіру бөлімдерінің резервінде қолданылатын техниканың дұрыс пайдаланылуына бақылау жасау.
4)    Өрт сөндіру техникасы және өрт сөндіру құралдарының жаңа түрлерін сынау және енгізу.
6. Мақсаты: Бөлімшелердің жауынгерлік дайындығыныа пәрменді бақылау жасау және оларға қажетті тәжірибелік көмек көрсету. Өскемен гарнизоны бөлімшелерінің тактикалық, психологиялық және жауынгерлік дайындығын жақсарту бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу.

Функциялары:

Басшы құрамның тактикалық сауттылығын жоғарылату бойынша іс
шаралар жүргізу, сондай-ақ Өскемен қаласы гарнизоны бөлімшелерінің жеке құрамын арнайы өрт сөндіру жабдықтары және агрегаттарымен жұмыс істеу тәртібін оқытуды ұйымдастыру.

Облыс гарнизонының газтүтіннен қорғау қызметін (бұдан әрі - ГТҚҚ)

жақсарту бойынша іс-шаралар ұйымдастыру және жүргізу, ГТҚҚ буындарын жинақтау сапасына, жеке құрамның аппараттарда жұмыс істеу құқығын беретін медициналық куәландырудан уақтылы өтуіне бақылау жасау, ГТҚҚ буындарының таза ауада және жылу-түтін камерасында теориялық дайындығы жаттығулар жүргізуіне бақылау жасау, газтүтіннен қорғаушыларды есепке алу.

7. Құқықтары мен міндеттері:
1) Белгіленген тәртіпте бөлімшелердің қарауыл қызметін, кәсіби және басқа дайындық сабақтары жүргізілуін тексеру.
2) Гарнизондағы шұғыл жағдай жөніндегі ақпаратты алу, өрт сөндіру, дайындық, қызметті ұйымдастыру бойынша реттеуші және басқа құжаттармен танысу.
3) Жауынгерлік кезекшілік кезеңінде бөлімшелердің басшыларына өз құзыретінің шегінде гарнизондық және қарауылдық қызмет бойынша кідіртпейтін шараларды жүзеге асыру мәселелері бойынша орындау үшін міндетті өкімдерді береді, соның ішінде өрт сөндіру техникасын уақытша қайта орналастырады, соңынан гарнизон бастығына және оның орынбасарына хабарлайды.
4)  Ерекше, кідіртуге болмайтын жағдайларда гарнизон бастығы және оның орынбасарына баяндаумен қатардағы және басшы құрамдағы тұлғаларды жауынгерлік кезекшілік өткеруден босатады.
5) Белгіленген тәртіпте өртке қарсы қызметі басқарма органдарының және бөлімшелерінің басшыларына жеке құрамды ынталандыру немесе жаза қолдану туралы ұсыныстар жасау.
6) Қызметтік, әскери және еңбек тәртібін бұзушылық фактілері бойынша қызметтік тергеуге бастамашылық жасау.
7) Тиісті деңгейдегі рұқсатнама алып, Министрліктің ақпараттық жүйесін қолдану.
8) Қазақстан Республикасының нормативті құқықтық актілерін орындау.
9) Қолданыстағы заңнамасында көзделген өзге де құқықтары мен міндеттемелерін жүзеге асырады.

kn2 3. ӨСКҚ қызметін ұйымдастыру

8. ӨСКҚ еркін ауысымдағы жедел кезекшісі (өрт сөндіру басшысының орынбасары) басқарады.
9.  Еркін ауысымдағы жедел кезекшісі ӨСКҚ қызметіне жалпы басшылық етіп, ӨСКҚ мақсаттарымен функцияларын орындалуына жеке жауапты болады.
10. ӨСКҚ Қызметтің бастығына және оның орынбасарларына бағынады.
11. ӨСКҚ қызметкерлері лауазымға Қызметтің бастығымен тағайындалады.
12. ӨСКҚ кезекші құрамына шұғыл жағдайда Қызметтің құрылымдық бөлімшелері, сондай-ақ Күштер мен құралдарды жедел басқару орталығы (КмҚЖБО), Өрт сөндіру байланысы орталық пунктінің (бұдан әрі - ӨБОП) кезекші ауысымдары бағынады.
13. ӨСКҚ жұмысының негізгі принциптері жоғары жауынгерлік дайындық, шұғыл жағдайды жақсы білу, жұмыстағы сабақтастық, қызметтік және Мемлекеттік құпияны сақтау, басшылыққа алынатын құжаттардың талаптарын нақпа-нақ орындау, азаматтарға әдептілік және құрмет көрсету болып табылады.
14. ӨСКҚ құрамы қызметті далалық киім нысанында өткереді, кезекшілік кезінде өзімен бірге қызметтік куәлік, ГТҚҚ жетоны мен жеке нөмірі болуы тиіс.
15. ӨСКҚ кезекші тобын жедел кезекші (өрт сөндіру басшысының орынбасары) басқарады,  қызмет өткеру кезінде гарнизон бойынша жедел кезекші болып табылады. Қажет болған жағдайда жедел кезекшінің (өрт сөндіру басшысының орынбасары) міндеттерін: еркін ауысымның жедел кезекшісі, КмҚЖБО бастығы, өрт сөндіру бөлімінің бастығы, еркін ауысымның жедел кезекші (ӨСБ аға көмекшісі) орынбасары.
16. Жедел кезекшінің орынбасары (өрт сөндіру басшысы орынбасарының аға көмекшісі) гарнизон бойынша жедел кезекшісінің функцияларын орындайды, ал өрттерде жедел топ келгенше өрт сөндіру шұғыл штабы бастығының міндеттерін орындайды. Қажет болған жағдайда жедел кезекшінің орынбасары (ӨСБ аға көмекшісі) міндеттерін: өрт сөндіру бөлімінің бастығы, өрт сөндіру бөлімшесінің бастығы, жедел кезекшінің көмекшісі (ӨСБ көмекшісі).
17. Жедел кезекшінің көмекшісі (ӨСБ көмекшісі) кезекшілік ету кезеңінде гарнизон бойынша шұғыл кезекшінің орынбасары болып табылады, өрттерде жедел топ келгенше тыл бастығының міндеттерін орындайды.
18. ӨСКҚ жаңадан тағайындалған қызметкерлеріне өздерінің қызметтік міндеттерін орындауға сол лауазымда ұзақтығы 15-30 тәулік (қызметкердің дайындық деңгйіне байланысты) машықтану мерзімінен өткеннен, емтихан (сынақ) тапсырғаннан, тиісті құжаттарды (сынақ қабылдау хаттамасы, машықтанудан өту туралы пікір, соңынан бұйрық шығарылады) ресімдегеннен кейін ғана рұқсат беріледі.
19. ӨСКҚ қызметі ұзақтығы 24 сағат 4 ауысымда ұйымдастырылады, түнгі уақытта 3 сағаттан көп емес демалуға (ұйықтау) рұқсат беріледі. Гарнизонда ӨСКҚ кезекші топтарының ауысуы сағат 09.00 белгіленген. Кезекшілікті тапсырғаннан кейін кезекші болған топқа үш тәулік демалыс беріледі.
20. ӨСКҚ өз құзыретінің шеңберінде  Қызметтің бөлімшелерінің басшыларына өрттердің, авриялардың алдын алу, шұғыл қызметтің бұзушылықтарын жою бойынша кідіртпейтін шараларды жүзеге асыру мәселелері бойынша орындау үшін міндетті өкімдерді береді.
21. Гарнизонда (облыста) күзетілетін ең маңызды және қауіпті нысандарда шұғыл жағдайдың қиындауы кезінде ӨСКҚ өрт сөндіру иехникасын қайта орналастыру бойынша, күштер мен құралдарды жұмылдыру жоспарлары және қатыстыру тәртібіне өзгерістер енгізу, уақытша посттар мен шолғыншылар қою бойынша (соның ішінде бірнеше бөлімшелер құрамында) шешім қабылдайды, шұғыл және басқа ескерту, жедел іс-шаралар өткізу үшін Қызметтің бөлімшелерінің лауазымды тұлғалары мен мамандарын, сондай-ақ басқа қызметтердің мамандарын қатыстырады.
22. ӨСКҚ Қызметтің бөлімшелерінен ӨСКҚ-ға жүктелген міндеттер мен функцияларды орындауға қажетті ақпаратты ала алады.
23. ӨСКҚ белгіленген тәртіпте ӨСКҚ-ға жұктелген міндеттер көлемінде Қызмет бөлімшелерінің шұғыл қызметін тексереді.
24. ӨСКҚ қызметкерлері өзінің лауазымды міндеттерін орындамау немесе дұрыс орындамау, қоғамдық мүлікті елемеу, қабылданған шешімдердің салдары, техникалық, қаржылық және әкімшілік ресурстарын тиімсіз пайдалану, әскери, еңбек, қызмет тәртіптері ережелерін сақтау, құпия ақпаратты құпия және ашу, Қазақстан Республикасының заңдарында, Министрліктің нормативтік құқықтық актілерді, өртке қарсы қызмет Жарғысына сәйкес қызмет мүдделеріне тінтуірдің оң жақ түймешігімен керісінше пайдалануға жауапты болып табылады.

 

Парақтың құрылған/өзгертілген күні: 2013-07-29 12:07 / 2016-01-11 09:47